Sprawę w urzędzie załatwisz przez internet
2021-01-22 07:30:00(ost. akt: 2021-01-22 09:17:39)
W Urzędzie Miejskim w Piszu działa platforma e-usług przygotowana z myślą o wszystkich, którzy chcą przeglądać i regulować swoje zobowiązania wobec urzędu on-line.
Serwis e-usługi skierowany jest zarówno do osób fizycznych, jak i prawnych. Teraz przez portal mieszkańca można złożyć podania, pisma, wnioski, deklaracje i informacje podatkowe, przeglądać swoje zobowiązania i dokonywać rozliczeń finansowych z urzędem drogą elektroniczną.
E-usługi dla Mieszkańców Miasta i Gminy Pisz to:
° zobowiązania z tytułu podatku od nieruchomości,
° zobowiązania z tytułu podatku rolnego i leśnego,
° zobowiązania z tytułu podatku od środków transportu,
° zobowiązania z tytułu wywozu odpadów komunalnych,
° wniosek o wydanie wypisu/wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
° wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
° zobowiązania z tytułu podatku od nieruchomości,
° zobowiązania z tytułu podatku rolnego i leśnego,
° zobowiązania z tytułu podatku od środków transportu,
° zobowiązania z tytułu wywozu odpadów komunalnych,
° wniosek o wydanie wypisu/wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
° wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Dostęp do platformy e-uslugi.pisz.pl możliwy jest po zalogowaniu.
— Udostępniliśmy Państwu panel ułatwiający kontakt bez konieczności osobistego stawiennictwa w urzędzie. Zapraszam do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z Urzędem Miejskim w Piszu — zachęca Andrzej Szymborski, burmistrz Pisza.
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez