Sprawę w urzędzie załatwisz przez internet

2021-01-22 07:30:00(ost. akt: 2021-01-22 09:17:39)

Autor zdjęcia: Pixabay.com

W Urzędzie Miejskim w Piszu działa platforma e-usług przygotowana z myślą o wszystkich, którzy chcą przeglądać i regulować swoje zobowiązania wobec urzędu on-line.
Serwis e-usługi skierowany jest zarówno do osób fizycznych, jak i prawnych. Teraz przez portal mieszkańca można złożyć podania, pisma, wnioski, deklaracje i informacje podatkowe, przeglądać swoje zobowiązania i dokonywać rozliczeń finansowych z urzędem drogą elektroniczną.

E-usługi dla Mieszkańców Miasta i Gminy Pisz to:

° zobowiązania z tytułu podatku od nieruchomości,
° zobowiązania z tytułu podatku rolnego i leśnego,
° zobowiązania z tytułu podatku od środków transportu,
° zobowiązania z tytułu wywozu odpadów komunalnych,
° wniosek o wydanie wypisu/wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
° wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Dostęp do platformy e-uslugi.pisz.pl możliwy jest po zalogowaniu.

— Udostępniliśmy Państwu panel ułatwiający kontakt bez konieczności osobistego stawiennictwa w urzędzie. Zapraszam do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z Urzędem Miejskim w Piszu — zachęca Andrzej Szymborski, burmistrz Pisza.

2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5